w , ,

#ChcęToPrzeżyćSilver – podsumowanie akcji Katalogu Marzeń i Silver Agency

Tegoroczna edycja #ChcęToPrzeżyćSilver realizowana przez Silver Agency dla serwisu z prezentami inspirowanymi marzeniami – Katalogu Marzeń, to kolejny manifest o tym, że ograniczenia wiekowe nie istnieją.

#ChcęToPrzeżyć to coroczna akcja realizowana przez Katalog Marzeń dla klientów rządnych nowych przygód i możliwość przetestowania atrakcji dostępnych na stronie zupełnie za darmo. W tym roku za namową Silver Agency odbyła się pierwsza edycja skierowana do osób 55+, czyli #ChcęToPrzeżyćSilver.

Tegoroczna akcja była naszym świadomym krokiem do zbadania potencjału zakupowego wśród osób z pokolenia silver. Mimo początkowych obaw związanych z nieznajomością dojrzałego klienta, okazało się, że to bardzo aktywna grupa konsumencka. Przez formularz kontaktowy na stronie wpłynęło aż 400 zgłoszeń! Silversi uwielbiają wyzwania, a na emeryturze wreszcie odzyskują czas, by spełniać marzenia. Co najchętniej robią? Strzelają na strzelnicy, jeżdżą na gokartach, a nawet skaczą ze spadochronem – mówi Beata Kłos, Senior Marketing Manager Katalogu Marzeń.

Komunikacja i promocja akcji była realizowana w mediach społecznościowych, a także na portalu wolniodmetryki.pl. Za jej koordynację odpowiadali: Agnieszka Jasińska, Social Media & Community Specialist w Katalogu Marzeń, oraz Łukasz Fijałkowski, Senior Social Media Specialist w Silver Agency. Kolejna edycja #ChcęToPrzeżyćSilver planowana jest za rok.

Między nami – pokoleniami

Kolejny projekt C&A z udziałem silversów zrealizowała agencja Silver Models